Onsdag

Hej på er! 
 
Rubriker är alltid lika roligt att hitta på. och hjälp vad ironisk jag var där.. 
 
Jag är iallafall hemma och ska städa undan lite. Har Atlas här också, kul! 
Jag är verkligen mer hundmänniska än kattmänniska, har alltid varit. 
Men skönt att det går bra med Atlas och Caspar iallafall. 
 
Idag ska jag till Hedemora med mamma efter lunch. Tänkte leta på skomakaren som kan laga mina ridstövlar, som jag köpt av Emelie. 
Jag har två par ridstövlar, båda med trasiga dragkedjor. och aldrig använt nån av dom! Det första paret köpte jag begagnat, som hade trasig dragkedja. Säljaren sa dock aldrig det, suck..
Så dom har bara legat och väntat på att bli lagade, men adlrig blivit av. nu köpte jag Emelies gamla som jag vet passar jättebra som jag tänkte laga först och främst, så får jag ta dom andra sen. 

Sen ska vi och besikta mammas bil. 

Ikväll blir det hoppträning för Åke. blir andra gången jag rider för honom, får se om det ger något även denna gång. :) Ska bli kul iallafall! 

Rocka igång den första onsdagen på året nu! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0