Dag 1. Presentera sig själv.

Egentligen, en helt vanlig tjej.. eller? 
 
Jag andades mina första andetag den 17 september 1990. 
Idag, 22 år senare. Lever jag helt på egna ben. Bor i en lägenhet som jag dessvärre aldrig är i, nästan. 
Hittat tillbaka till min pojkvän som varit min i ett par år tidigare. lycka.<3

Gick skola i säter och sedan gymnasiet i Borlänge, hotell och restaurang som jag jobbar inom idag. 
Längre än så har jag inte kommit, men har alltid velat bli arkitekt. Vem vet, den drömmen kanske slår in en vacker dag? 
 
Hästintresset började vid 6-7 år ålder. storasyster Emelie fick min nyfiken på dom vackra djuren och idag sitter jag med en egen häst, som ni såklart vet. :) 
 
Jag skulle nog säga att jag är rätt tystlåten, har alltid varit! Om jag inte är i en umgängeskrets med folk jag känner väl då. Men ska också tilllägga att jag blivit bättre och tar för mig mer av världen idag. 
En riktigt glad tjej som sällan blir arg. Jag är sjukt envis och hatar att bli besviken. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0