Året var 2012, del 2

Fortsätter där vi slutade med återblicken.
 
 
September/Oktober
 
 

Startade 1m och 105cm i Insjön. 
8 fel i fas 2 på 1m. Sjukt taggad häst i omhoppningen. Men riktigt fin grund. Och just att vi  tar oss till omhoppning är kul bara det! 
Debut 105. 4 fel i grunden. kom tokigt in i en kombination men ändå nöjd, ingen big deal med den höjden iallafall. 
 
 
 
Startade 1m i Säter i September. 
Och tog våran första dubbelnolla. 
En riktigt fin runda, jag var så glad! 
Trots en usel framhoppning så gick det så bra. :) 

 
Det var då våran bästa runda i år med den absolut bästa känslan. 
 
 
Oktober var rätt lugnt, avslutade tävlingsåret rätt dåligt i rättvik med dåliga ritter. Vilket jag verkligen inte var helt nöjd med när det var sista tävlingen o allt. Men jag har bara mig själv och skylla, och jag vet jag kan göra bättre ifrån mig så. 
 
 
November/December
 
 
Vintern kom och tävlingarna tog slut. Dags för hårdträning. 
Började trappa ner och i december fick han en lugnare period. Han blev dock inte helt avställd. 
Nu är vi uppe igen och laddar upp för 2013. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0