Tyckt om mig som tränare

  • Natalie,
    Du är väldigt tydlig och pedagogisk. Du skapar ett starkt förtroende så att jag som ryttare vet att du inte ber mig göra ngt jag eller häst klarar av,vilket är jätteviktigt då jag strävade efter ett bra samspel med mig och Kevin och då är förtroende Superviktigt! Du integrerade med oss elever vilket gjorde att man tog med sig tänket "hem". Du är lätt den tränaren jag utvecklats mest med! Och sist men inte minst så har du roliga och varierande lektioner :)
  • Emma-Maria,
    Emelie är seriös och framför allt ambitiös både som tränare och ryttare. Hennes engagemang och tålamod är beundransvärt och gammal som ung får alltid ut det mesta av träningarna oavsett utbildningsnivå. :)
  • Annie,
    Jag tycker du är en bra tränare som hjälpt mig mycket! Jag utvecklades mycket under min tid med Trixa med hjälp av dig och blev också modigare. :) Dina lektioner var roliga, förutom dressyren som jag och Muppen tyckte var lite för enformiga ibland! Men överlag var dom kanonbra.
  • Susanna,
    Jag skriver som förälder till en dotter som tränat för dig: Du var inspirerande och fick henne att känna sig duktig, och peppad att lära sig nya saker. Du spred också en trygghet genom ditt lugn och tålamod som gjorde att hon vågade mer än annars och fick en positiv känsla för ridningen.
  • Camilla,
    Emelie Wester är en pedagodisk och kunnig lärare som med enkla sätt kan få ryttaren att veta hur hon/han ska göra för att utföra uppgiften på ett så när som korrekt sätt. Hon är tålmodig och ger ros och ris på rätt sätt. Ger alltid positiv energi till att fortsätta rida.
  • Saga,
    Tycker du är duktig på att komma med lösningar, har bra ideer och genomtänkta övningar. Lätt att anpassa dig utifrån allas olika nivåer, har bra koll och är med hela tiden, även om det är fler ekipage som tränar samtidigt. :)
  • Sanna,
    Lugn, idérik och jag tycker det är bra att du bygger upp mål med varje enskild elev. :)
  • Elina,
    Är en underbar människa, alltid glad o positiv, lugn o brusar inte upp, får alla att känna sig värdefulla, har lösning på det mesta, hon vet vad hon håller på med, genomtänkta och välplanerade träningar, prtar o låter en själv tänka, behandlar alla på lika sätt, intresserad av ens framtidplaner/mål, hjälper en att nå dit om man låter henne, motiverande med andra ord väldigt engagerad i sina elever, ställer alltid upp och är aldrig omöjlig, är de problem och hon inte finns i närheten ja då lyfter man på luren så e hon som längst bara ett samtal bort :)

    Detta är skrivet av några av som jag tränat, kan inte annat än buga och bocka för dom fina orden! Det värmer verkligen i hjärtat. Tack för att ni ville träna för mig! :)
        / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0