Täcken & boxgardin säljes

Jag har lite täcken som jag inte använder, kanske någon kan vara intresserad?

Täcke 1 från vänster, ulltäcke med guldfläta. Mycket fint skick! storlek:135 Pris: 250:-

Täcke 2, Sålt

Täcke 3, flugtäcke. Smutsigt men helt. Storlek:135 pris:80:-

Täcke 4, tunt täcke, helt & fint. Storlek:145 pris: 80:-

Täcke 5, fleece. Lite trasigt men går att sy ihop. Storlek:145 pris: 50:-

Täcke 6, fleece med hals. Något spänne på halsen är trasigt, går säkert att laga för den händige. Mysigt täcke! Storlek:145 Pris: 80:-

Har även en boxgardin som någon händig kanske kan ta sig an.. Typ sätta något annat tyg i mitten eller något märke tex. Vet inte måtten, men kan mäta om någon vill veta. Ganska stor är den iaf. Pris: 50:-

/Em


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Täcke 4 skulle jag tänka mig att köpa! :)

2012-10-15 @ 12:32:36
URL: http://dalaryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0