Söndag

Varit ute i stallet mest hela dagen. Ridit ut, Plockat ihop lite bland alla mina grejer, mockat och haft besök av veterinären.
 
Även provat lite nya saker på Sune. Ett fleecefodrat regntäcke och en lädergrimma. grimman fick jag av Emelie i födelsedagspresent. :) 
Sen hade jag mer grejer i bilen som är nytt, för oss iallafall. Men glömde såklart kvar det i bilen. 
Så det får bli i morgon det. 
 
antar det är såna här situationer man ska räkna till tio o inte ta åt sig. 
fattar inte vad folk får ut av att trycka ner andra. mår man bra av det? 
 
Skiter i vad folk tycker. Jag tycker min häst har bra kapacitet. Han duger mer än väl åt dom mål jag vill nå. Att jag blir kallad amatör kan jag ta. Jag har aldrig påstått att jag är en duktig ryttare. Men att klanka ner på ett djur tycker jag är lite väl lågt. 
Tycker den här diskussionen börjar gå lite långt, allt började med att jag har som mål att hoppa 110 någon gång under 2013. Ett mål är ett mål. Ibland når man upp till det, ibland inte. Det här gör en dock mer taggad till och fixa mitt mål, så jag får tacka o bocka för det :) 
 2013 blir ett bra år! 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag klandrar inte djuret va mest ryttaren jag peka på som inte verkar förstå...
Visst mål får man ha det säger jag inget om men man lär ju ha mål som låter rimmliga för man kan ju inte sväva uppe i de blå och bara leka.... Efter som inte de fungerar på 90/1m så kanske de är nått som är fel och kanske måste ta reda på va som är fel och kanske tänka på tekniken och allt sånt..

2012-10-07 @ 19:35:51
Postat av: Mathilda Händén

Man skapar möjligheter själv och vill man så kan man!
Lycka till:)

2012-10-07 @ 20:29:06
Postat av: Mathilda Händén

Man skapar möjligheter själv och vill man så kan man!
Lycka till:)

2012-10-07 @ 20:29:10
Postat av: Anonym

Men om Malin nu har som mål att hoppa 110 får hon inte ha de då???? Man lär ha mål för att komma någonstans sen händer de nå efter vägen kanske man får sänka målet. Å 110 är inte högt. Å ja tror inte Malin skulle utsätta sin egen häst för något den inte klarar av. Tänk va häst folk alltid ska lägga sig i å man ska alltid försvara sig. ( känner varken Malin eller Emelie men följer bloggen)

2012-10-07 @ 21:33:15
Postat av: Anonym

Inte utsätta hästen för nått den inte klarar av?? Är ju en tolkningsfråga efter som det är lite nollade rundor hittilp?

2012-10-08 @ 00:21:43
Postat av: Anonym

Inte utsätta hästen för nått den inte klarar av?? Är ju en tolkningsfråga efter som det är lite nollade rundor hittilp?

2012-10-08 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0