Snart läggdags

Tänkte jag skulle förklara lite, jag åkte som ni säkert förstått inte till ridhuset, dels tog Stoffe den bilen ja drar med och sen blev ju hästarna skodda igår. Karre fick på sig bakskor igen efter en period utan ,så tänkte att det kanske är bäst att han får gå lite lugnare idag. Annars brukar det inte vara några konstigheter när dom blir skodda. Verkar inte vara det nu heller :)

Imorgon följer Mathilda med till stallet :) kul för hästarna att få komma ut samtidigt. Får se vad vi hittar på för något.
Det blir jobb för min del imorgon,ska till Göteborg så det blir en lång dag. Vilket betyder att det är dags för mig att krypa till sängs. Inte gråter ja för de, jag har ju min Stoffe bredvid mig <3

Natti natti på er allesammans :)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0