Sista tävlingen för i år

Rättvik. 
Redan när jag klev upp stod det kaos i pannan på mig. En avstängd väckarklocka och en klocka som gick helt fel.
f*n f*n f'*n!! 
När jag hämtade johanna på vägen upp så gick ju klockan en timme före mot vad jag trodde den var. det stavas PANIK. Ringde på vägen och fick starta sist i första klassen, tur det då. 
kom upp en timme senare än vad jag planerat. men tro det eller ej, vi hann gå banan! trodde jag då inte. 
Så vi kom ju faktiskt fram i tid ändå. Men var fortfarande uppstressad efter den hektiska morgonen.. 
90 klassen slutade sådär två riv, 8 fel.. jag red inte alls. jag red som en kratta. vet inte riktigt vad jag tänkte på. måste vart morgonens krångel. besviken över mig själv. Sune var då duktig iaf, synd han har en matte som är lite borta i skallen bara. menmen! 
1 meter, red bättre! men även 8 fel där med, två riv. Kändes som Sune dog lite före nått rider, förmodligen för jag inte red så bra som jag skulle gjort. en dålig dag men inte dom resultatet jag hoppats på. 
men det kan ju inte alltid gå bra, eller hur? 
Synd bara att det var sista tävlingen för iår, som gav en sämre känsla än vad jag ville ha. 
 
Meen, nya tag! :D 


Togs heller inga bilder synd nog.. 
Stenhård framridning var det också, men strålande sol så ett litet plus på det iaf. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0