Saker du kanske inte visste om mig..

-Jag började inte festa förens jag va 18, innan de fanns det bara bara hästar i huvudet på mig.

-Min första bil va en gammal blå nervs som jag putsade på varje vecka.

-Jag hatar , och då menar jag verkligen hatar bräda popcorn!

-Jag va i Thailand samtidigt som tsunamin härjade där.

-Jag har gått omkull med alla mina hästar, Lady,Tummelisa,Primrose & Karetino.

-Jag har percing i tungan och tatuering i svanken.

-Min dröm är att starta i Globen med Karetino.

-En gång när jag startade Lady i dressyr stannade hon och bajsade mitt i programmet!

Det får räcka tills vidare :)
Har föresten inte glömt av utmaningen Malin gav mig, ska försöka genomföra den imorgon :)

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0