Sadeltankar

Eftersom jag snart planerar att prova ut en ny sadel till Sune, så går tankarna mycket åt om jag ska ta en hopp eller en mer allround.. svart eller brun.. 
Nu har jag ju införskaffat allt svart istället för ljusbrunt som jag hade först, sålt iväg de bruna tränset och förbygeln. 
Han passar i svart men nästan ännu bättre i brunt. 
Även sugen på en dressyrsadel. Mycket vill ha mer ;) 

Frågan till er är vilka märken som ni rekommenderar?
 
Prisklassen ska inte vara allt för hög. runt 5000 ungefär.. under tio iallafall. 
 



Kommentarer
Postat av: .

Tekna sadlarna är billiga, snygga och mycket bra trots att dom är i konstläder, ser nya ut länge. Med din budget har du nog råd med både hopp och dressyrsadel och ett plus i kanten är att Bomvidden går att ändra, perfekt om hästen musklar om sig. sköna att rida i också. :)

2012-10-19 @ 21:36:53
Postat av: elina

county rekomenderar ja g o hubertus, eftersom att sune e ganska lika cisco i kroppen så trro ja dom skulle ligga bra, dom brukar finnas begagnade till bra pris :) hör hasse i leksand och säg din tänkta budget så brukar han plocka fram i den prisklassen :)eller kolla hos sadelmagasinet :)

2012-10-20 @ 06:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0