Onsdag

God morgon! 
Onsdag idag. Ska iväg o jobba, som alla andra dagar ;) 
3 dagar kvar till helg, som förmodligen, kanske, iallafall på kvällarna, blir en ledig helg. Det betyder långa stalldagar, sovmornar och fest! ;) 

Har nästan bestämt mig nu. 
Över denna grejen som jag vet inte är någon big deal. om jag ska vara med på den sista dressyrtävlingen vid stallet. Har tävlat dressyr men bara i klubbtävling. samma program, L:B1. 
Ska fortsätta fundera på det. men det lutar åt att jag anmäler mig till min första lokala dressyrtävling! ojoj, hur kommer detta sluta? 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, en härlig känsla man får när man vet lite vad som har varit "problemet" när man ridit osv. Så nu ska hon vara bra ett tag framöver =)

2012-10-10 @ 09:30:11
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0