mitt svar

underbara anonyma kommentarer.
Vill ni ha ett mer detaljerat mål för nästa år för mig och Sune eller vill ni bara skriva av er i kommentarsfältet och reta upp mig? 

Anonym:
Innan man går upp på 110 ska man inte försöka få lite mer felfria rundor först på 90 o 1m? Annars kan du du ju lika gärna börja på 130..
 
 
Ja, visst vi tar 130 nästa tävling föfan! 
vet inte riktigt, men ett årsmål är rätt så utbrett, ungefär 12 månader. eller? 
Då jag tycker det känns som 90rundorna är lite lågt då både jag och Sune blir och slarva lite, så kanske det är en bra idé att gå upp? (Jag rider bättre på 1m än på 90, känns som Sune tar det mer seriöst.)
Eller ska vi ligga och nöta på 90 clear rounder i 5 år innan det är okej att börja klättra? 

Nej, min tanke är : 
Eftersom det faktiskt går bättre och vi får bättre rundor, så anser jag att vi kan om vi vill ta 110.
Men jag vill vänta tills nästa års tävlingssäsong, vilken del av den vet jag inte än det beror helt på hur det känns! Vi får se om det blir i början, mitten eller slutet på nästa år. men MÅLET med nästa år är att vi ska debuterat 110. 
Sen är inte resultatet det viktigaste, utan känslan efter en runda. Det är känslan som avgör om man ska stanna på samma höjd eller våga sig upp. vi har gått en kanonkänsla sista tävlingarna så då tycker jag inte att 110 nästa år är en dum idé. 
 
har jag fel?? 


 

Kommentarer
Postat av: ...

Går det att kommentera anonymt ,så gör man då det på eran blogg. I stället för att svara "snällt" så blir du/ni irreterade. Skärpning ifrån båda hållen kanske?

Svar: var väl mest för att det var "fel" o gå upp på 110. oavsett om det var anonymt eller inte.
Emelie Wester

2012-10-05 @ 23:10:31
Postat av: elina

till ... bara ett bevis på att ni som skriver anonym inte kan ta en öppen disskution ...

2012-10-06 @ 06:49:12
URL: http://elinavscisco.se
Postat av: Anonym

Ni vill ju att folk ska kommentera så va gnäller ni på?
Folk lär ju få undra. Får man inte fråga ska ni ju inte skriva blogg heller eller skriva "vad tycker ni?" hur gör ni?"
Om de är mkt slarv när det ju vara fel nån stans. Eller?

Svar: Men vad du/ni hakar upp er på det. Kommentera hur mycket ni vill! gärna för oss. var väl inte det som var ämnet kanske..
Emelie Wester

2012-10-06 @ 17:46:41
Postat av: ...

Om ni inte kan ta kritik så ska man inte kunna kommentera heller, håller med förgående. Så sluta gnäll om kommentarerna, ni vill ju att folk kommenterar. Se till att kunna ta kritik innan ni ber om kommentarer!

Svar: vi gnäller inte om några kommentarer, vi svarar bara på det ni skriver så ni får höra hur vi tänker o tycker :)
Emelie Wester

2012-10-07 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0