Lycka!

 
 
Jag sa ju att det var en bra dag igår, och hela helgen blir nog bra! 
Igår fick jag ett kanonbesked om en viss grej. något man funderat på hela sommaren som jag nu äntligen fick svar på. Det känns så skönt och tryggt, kan inte bli bättre. vad det är berättar jag senare när det har gått igenom helt, dvs i slutet av månaden. 
 
Efter ridturen igår, som var på en jäkligt pigg o busig häst, så masserade jag han på rygg och rumpa vilket han tyckte var dunderskönt! han ställde sig i den roliga position han ställer sig i, gäspade o bara njöt. 
Tror jag lyckades få bort lite spänningar, verkade så. Så massage ska han få oftare, igår var bara en liten liten stund. 
 
nu ska jag slänga mig i duschen. sen blir det god mat och besök av en hel hög goda vänner. avslutar denna lördag med det perfekta sällskapet med andra ord. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0