Lördag

Varit i Sunnansjö på KM hoppning hela morgonen, förmiddagen. Kunde inte vara med själv då jag skulle jobba och inte skulle hunnit. trist nog, men riktigt skoj och träffa alla i klubben och inte minst systeryster :) 
Dock glömde jag av tiden, märkte att klockan redan var 13.00 så det var dags för mig att åka, för länge sen. 
Två timmar på mig att åka hem, mocka, fixa allt i stallet och göra mig i ordning. Fattar inte själv hur jag har tid och blogga nu(!) jäkla snabb jag var, för redan klar. stolt! ;) 

Hann inte vara med till tävlingens slut, men hoppas det gick bra för alla. :) 
 
Sune fick vila idag, synd jag inte hann rida när det är så fint väder.
Men i morgon ska vi ut en sväng, innan veterinären kommer. dags för 2a sprutan mot botulism och det årliga vaccinet. sen blir det lugna dagar med skritturer efter det. 
Brukar ni ta det lite lugnare efter era hästar fått vaccin? 
Vet att många veterinärer säger olika om det där. :P 
 

Ha en bra lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0