Ledig morgondag

För mig fortsätter helgen en dag till - skönt!
Ska släppa ut hästarna på morgonen, vid 10 ska jag faktiskt unna mig att gå till frissan.. Det kan bli spännande!

Planen va att åka till ridhuset imorgon med Karre och dressyra. Men de verkar som det ska vara bra väder imorgon och regna på tisdag.. Då vart de lite svårare.. Vet inte heller vad jag ska köra på tisdag så kanske slutar så sent att jag inte hinner med ridhuset.. Mm svårt. Får klura lite mer på det.

Pim tänkte jag rida ut med :)
Mathilda var med till stallet idag så vi red ut tillsammans! Trevligt :)

Skulle även behöva klippa K imorgon.. Snart drar ju TUR träningarna igång och då kan han ju inte komma som en nalle björn.
Efter 16 kommer hovis och ska sko båda hästarna. Så nog har jag att göra imorgon allt.

Va ska ni göra? :)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0