Kvällen & Morgondagen

Kvällen spenderar jag tillsammans med min Stoffe såklart: Vi sitter hemma i soffan och tittar på tv. Eller nu ljög ja kanske lite.. Jag knappar på datorn och Stoffe på sin telefon. Haha vilket lördagsnöje ;) Men mysigt har vi iallafall!
Jag har gjort några tidsinställda inlägg tills imorgon, så det kommer en hel del intressant läsning för er. Vi ska nämligen till Örebro imorgon bitti, ska handla åsådär.
 
Imorgon var ju planen att jag skulle åka till ridhuset, får se om jag kan göra det på eftermiddagen. Det beror på transporten. Den behöver ses över lite, bromsarna bland annat och eventuellt kunde vi börja med det imorgon. Behöver ju verkligen ha den fungerande. Så vore ju bra om vi kunde göra det så fort som möjligt.
 
 
Saknar sommaren redan!
 
Hoppas ni har en bra lördagskväll. Missa inte tävlingen om ett GG pannband! :)
 
    / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0