Kall morgon!

Sitter just nu i lastbilen och väntar på att den ska bli lite varm och mindre isig :p verkar vara lite halt ute idag så blir å ta de försiktigt. Är fortfarande lite besviken från igår att ja inte kunde vara med på
Föreläsningen med TUR "/

Nåväl. Får se vad denna dagen har att bjuda på.

Karre gjorde min dag igår, kändes super att rida honom! Vi red ut och tränade massa massa tempoväxlingar. Det känns att han blivit starkare :) Det blir minst 1 månad till med samma arbete, får se vilken skillnad de gjort! :)
Kanske kan tyckas som en tråkig period kanske, men ja tycker de är så kul när man märker framsteg!

Jag jobbar massor med grunderna när jag rider, har en känsla av att dom ofta glöms bort.

Testade för första gången att göra glp ombyte igår med K! Inte va dom perfekta, men han försökte och det kommer nog gå ganska bra att lära honom det. :)

/Em


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jo, yttertygeln är onekligen jätteviktig men jag har alltid använt den mer som ett stöd mer än för att forma henne runt innerskänkeln. Det verkar rätt logiskt när jag tänker på det men det ska bli kul att se om det klickar för oss :D

2012-10-31 @ 09:44:38
URL: http://keimosdixie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0