Jobbar fortfarande "/

Sitter på verkstad i Karlskoga.. Hade hoppats vara på väg till stallet nu, men icke "/ hur ska jag hinna med allt idag? Inte bra.. Men inte mkt att göra åt när stackars lilla lastbilen krånglar. Den lär ju fungera ju..

Imorgon blir det kortare arbetsdag iaf. Passade på att boka ridhuset :) wiii!
Åker dit med karre å hoppar lite :)

Ja hoppas ja hinner röra lite på hästarna idag.. Men ska ja va ärlig så ser de mörkt ut. Blir ju mkt timmar iaf.. Får försöka trösta mig med det.

Har anmält mig å karre till en regional hopptävling den 14:e ! *woopwoop*
Hoppas ja hittar någon som kan följa med mig bara.. =}

Nu ska ja klura på vad för övningar ja ska hoppa imorgon.

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0