Inte tid med problem..

Alltid är det något som ska krångla i tid och otid. Stoffe hjälpte mig med transporten idag och den står nu inne på verkstaden och väntar på nya bromsar som vi ska beställa imorgon. Suck "/ jag hoppas de kommer fort å går fort att laga den.. Just nu tar jag mig ju ingenstans! Och stenhårt är de ute -iiinte bra!

Idag när vi va i Örebro passade jag på att köpa lucern, ville ha hackat strå men de fanns inte så de vart pelleterat. Karre ska få de för att hålla hullet uppe. Höet dom äter är inte optimalt så behövs lite extra. Får se om Pim också kommer behöva de sen. Min tanke är att dom ska äta höslilage sen i vinter. :)

Imorgon berättar säkert Malin hur det gick på tävlingen idag. Ni får hålla ut lite till.

Nu är de dusch å läggdags som gäller för min del. Ska klura på lite inlägg till imorgon :)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0