Imponerande Jobb

Jag är faktiskt imponerad av hästfolk. Visst är vi som vi är och än det ena än det andra, men tänk på allt jobb som vi lägger ner på våra hästar.. Varje dag! Många jobbar hela dagarna eller går i skolan, sedan ska hästen tränas och skötas. Man ska mocka, bära vatten & hö. Åka på träningar & kanske tävlingar,det kan vara kursen och utbildningar. Samtidigt som hemmet/skolan sköts bra (med aaallt vad det innebär), familjen & vänner ska hinnas med.
Ja jag är faktiskt imponerad av att så många fixar det. Det är riktigt bra jobbat! Jag hoppas ni kommer ihåg att berömma er själva för det ibland. :)
 
Dock är jag inte förvånad över att så många sliter för sin sport. För jag vet ju vad det ger tillbaka! <3
 
 
/ Em

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag är otroligt imponerad över hästfolk! Vi är grymma!!

2012-10-28 @ 11:47:22
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0