Hoppträning för Åke

Klar i stallet för den här dagen. Sune duschad, dock så var schampoot nästan slut så de räckte inte riktigt, men fick ta de som fanns kvar. 
Allt putsat och iordningställt. :) 

Hoppträningen då? 
Vi tränade på serier, bommar och linjer. I början när vi red fram gick det rätt bra han lyssnade o sådär. sen när vi började på hindrena så sprängdes bomben och en het häst kom fram. Tog det lugnt. tog trav in i serien några gånger sen gick det mycket bättre. 
I slutet drog vi ihop allt till en liten bana, och det gick bra. är jättenöjd. 
Åke kan jag absolut tänka mig träna för igen! :) 

Nu ska jag ordna mat och åka hem till....
Nått som jag inte skrivit ett skvatt om här på bloggen. 
det får ni vackert fundera på ett tag till. :)

Tack för mig, hej! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag vet vart du åker ;)

2012-10-24 @ 23:34:55
Postat av: elina

ja tror nog ja vet vart du ska nånstanns din lilla buse ;)

2012-10-25 @ 06:43:26
URL: http://elinavscisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0