Godmorgon gott folk

Ber om ursäkt att det inte vart något bloggande igår, jag kunde inte logga in "/

Igår va jag ledig. Inte direkt toppen väder, men jag skrittade ut på karre på förmiddagen och fixade stallet klart. Sen åkte ja hem å grejade hemma , å frös mest..
På em följde Mathilda med till stallet så då red vi ut igen :)

Nu är det dags att börja jobba. Ni får gärna komma med förslag på rubriker till mig också om det är något speciellt ni vill läsa om!

Och det ska bli spännande att se vilken vinnaren av ridbyxorna blir!

(gammal bild från en mystur med Annalena <3)
/Em


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin blogg ni har :) Såg bilder på flera fina hästar längre ner!

SV: Tack, Hamlet är en väldigt trevlig häst :) Veterinärer har kikat på hans öga och det verkar inte vara någon fara som tur är!

2012-10-18 @ 15:50:55
URL: http://arhamn.wordpress.com
Postat av: Annalena

åh! saknar dig! <3

2012-10-18 @ 21:00:16
URL: http://annalenaort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0