Godmorgon !

Nästan all snö har regnat bort här. Får se hur de ser ut längs vägen sen.

Idag är det föreläsning med TUR, om foder & kost. Jag tycker att det låter väldigt intressant och sp fram emot det. -men jag kan inte åka. Vi kollade på min bil igår och de behöva nya bromsskivor och nytt bromsok. Hum :( på en så ny bil! Helt otroligt! Känns skittråkigt att inte kunna vara med på föreläsningen , men det är inte mycket att göra åt.

Sen pga att bilen också behöver lagas, precis som transporten, gör att jag inte kan vara med på hoppträning på torsdag :( tråkigt men sant. "/

Återkommer senare med lite positivare inlägg!

/Em


Kommentarer
Postat av: Amandaa Hedborg

Hej Emelie ! bella är bättre nu, så skulle kunna ha någon träning någonstans snart någongång :)

och när får man veta vem som vann pannbandet ? =)

2012-10-30 @ 22:43:20
URL: http://amandaajeffe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0