Godmorgon!

  
 
 
Då drar vi igång en ny dag då, vad säger ni om det? 
Idag ska jag rida ut tänkte jag, upp i skogen! :) 
Det blev inte så igår då jag bestämde mig för och tömköra istället. 
Han blir bara bättre och bättre på det. Fick låna en bättre tömkörningsgjord med fler ringar än min så det blev ju ännu bättre tack vare det. :) 
Han jobbade på riktigt bra. Efteråt masserade jag och stretchade jag honom litegrann. Riktigt kvällspyssel! :) 


Tror jag hittat en klubb som jag vill tävla för nästa år. Just den här klubben verkar vara hyfsat aktiv och lägger ner tid i det som är vettigt. första intrycket var också bra då dom hade en uppdaterad hemsida. Inte alla som har det, trist nog. 
 
Nej jobbdags, ha den kanontisdag! Hörs i em. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0