Godkväll!

 
 
 
Hem o vänder. 
Så här trött har jag inte varit på länge. Blev vilodag för Sune idag, även för min del. ;)
Borstade igenom honom o grejade lite. 
Ska förbi affären strax och handla lite smått o gott inför kvällen :) Det är ju solsidan. Alla söndagars höjdpunkt! 

Angående det här med hoppträning dagen innan dressyrtävling. 
Jaa, för mig går det bra. varför? 
Jag tar dressyrtävlingen som en träning, och att värma upp och rida en LB:1 tycker jag man kan göra dagen efter en hoppträning. Det är bara en kul grej att prova på. 
Då jag satsar på hoppningen, och ska hoppa på söndag så vill jag passa på och vara med på träningen vilket jag sällan kan. Så jag har anpassat det mest inför hopptävlingen. =) 

Kul att ni är aktiva och intresserade i mina planeringar! :) 

Dags o kila, ha de gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0