Fröken slö

Usch vad seg man får vara! 
Tro det eller ej. Men gick precis upp ur sängen. hade kunnat lega kvar och slösovit också men nu får det fan räcka. ;) Jobbade till två inatt sen hämtade jag ett gäng partynissar i Borlänge. kom i säng efter tre. snark. 
hatar att sova bort dagarna, men när det är sånt här väder gör det nästan inte så mycket. mulet och grått.. hm. 
 
Nu ska jag göra ett försök så jag ser ut som en levande människa igen. Gå ner på stan, andas lite fräsk luft och handla mat. då min kyl ekar tomt, det hatar jag också. blä! 

Myst med katten i sängen hela morgonen?förmiddagen?dagen? 
en riktig kelgris det där! :) 

Jaja, återkommer när jag är pigg! vilket jag hoppas blir. blir faktiskt segare när jag jobbar sent dagen innan än om jag är ute o festar dagen innan. 
 
 
 
ps. zzzz ds. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0