Förbättringar måste göras!

Sitter och funderar på en del förbättringar som jag ska genomföra för att komma ännu längre. Saker ni kanske redan gör men som jag varit slarvig med.

1. Börja träna mig själv. Har sagt till mig själv att 2ggr i veckan à 30 min ska jag promenera/springa. Det är inte mycket men känner mig själv och är ingen ide att sätta mer.

2. Köpa fodret Slobber Mash, dom fick de förut och känner att det är dags igen. Har hittar närmsta återförsäljare och varit i kontakt med dom så ska inhandla det snarast.

3. Massera Karre typ 2ggr/vecka. Behöver läsa på lite mer om det och göra det på bestämda dagar.

4. Stretcha pollen efter träningspass! Måste verkligen bli bättre på det.

/Em


Kommentarer
Postat av: JennyM

Han är tre år, blir fyra nu då :) Fin blogg! :)

2012-10-23 @ 13:44:54
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0