En kväll i stallet

Kan börja med att berätta att lillasyster jobbar för fullt så är därför vi inte hört något från henne. Jag har precis kommit hem från stallet. Är ganska mycket is på vägarna och stallplanen så kunde inte rida Pim för hon har bara brodd fram. Karre hittade jag -efter mycket letande- brodd till bak. Dom har båda bara i trakterna. Tycker egentligen inte om att bara ha brodd där eftersom att det blir en vinkel som inte är skonsam för kotan i längden. Men det finns bara dom hålen i skorna så jag har inte så mycket val. Tog en liten sväng med Karre i mörkret, med pannlampa på! Det gick bra, han va lite seg.Ville nog helst tillbaka till stallet och in å äta sin mat. Efter att jag ridit så pysslade jag med lite allt möjligt. Borstade av skydd, smörjde å städade lite i mitt skåp. Tycker verkligen det är hur mysigt som helst att bara få vara i stallet i lugn och ro och greja ! :) Det är kvalitets tid de! ;) Ska försöka få min dumma dator att göra som jag vill, så att jag kan göra lite tidsinställda inlägg :) / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0