Dressyrträning för Kerstin

Kom nyss hem från första träningen för Kerstin tillsammans med Sune. 
Jag är nöjd. Tror det här kommer ge oss mycket om vi fortsätter träna för henne, vilket jag gärna vill. 
Han är ju rätt spänd och vill gärna dra o slänga med huvudet i vissa stunder, men när man "gör rätt" o sitter rätt så kommer vi nog hitta en mycket mer stabilare form. 
Träning träning träning! 
Men det känns bra. Nöjd med passet. En bra tränare som jag tror vi kommer få ut mycket av.
Bara det finns platser och jag har tid. men det ordnar sig nog. 
 
Efteråt fick en trött Sune spolas av och gå in i boxen med ett skönt fleecetäcke. 
 
Bra slut på dagen! 

Nu blir det mat. :)
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0