Dressyrat och hämtat katt

Tjenare! 
Jag har blivit med katt nu! Hämtade hem "lille" Caspar när jag åkte från stallet. 
Han håller på att kika runt, äta lite kattmat och..oj nu small det i köket..:O 
gick och kollade, nej det var ingen fara. ;) 
Visar bilder på han sen. 
han är sjukt kelig och vill gärna va med. haha
 
Dressyren gick sådär idag, iallafall i början. sen tog jag bort stigbyglarna och arbetade sitsen. Det gick däremot mycket bättre och efter det red jag igenom programmet. nöjd med den ökade traven vi fick till idag. 
ska jobba mer på att behålla galoppen. han byter gärna galopp ibland. 
Få till bättre vägar osv. men det ska nog gå bra. :) 
 
 
En svettig häst efter passet. Avspolad och på med mystäcket! ;) 
 
 

Nu ska jag slänga mig i duchen och få nå mat i magen. 
See yah! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0