Det här året och nästa

Hittade den här på en kompis blogg, hoppas de var okej att jag snodde den ;) 
 
 
Första tävlingen 2012?  Falu Ryttarsällskap
Bästa tävlingen 2012? Säterbygdens ridklubb, tog våran första dubbelnolla. jag red bra och Sune skötte sig bra! 
Vilka hästar/ponnys tävlade du? Sunday
Vad för klasser tävlade du? Hoppning upp till 105cm, och dressyr LB:1
Årets häst? Suuune såklart! 
Årets ponny? Eftersom jag lånade en sommarponny så får de bli han - Simon! :) 
Hur många vinster? Inga alls, men jobbat oss uppåt under hela året så det är en vinst i sig ;) 
Hur många placeringar? samma svar där :)
Vann du något täcke? Nej
Vad hade du för mål 2012? 
Få bra rundor, bra känslor och bättre flyt. Tävlingsrutiner, transportrutiner m.m 
 
Uppnådde du dem? jajjamensan! Riktigt nöjd med vart vi kommit. 
Vad är målen för 2013?
Ännu bättre samspel och bättre ridning. Bra rymt och bra tempo. 
Fortsätta med bra preatationer och förhoppningsvis bra resultat. 
Även mål att debutera 110. 
 
Bästa tävlings arrangören 2012? Vet inte riktigt. Inte varit några större problem på dom tävlingar jag varit på. Bästa tävlingsplatserna är BORS på travbanan, Falu ryttarsällskap och Rättviks ridklubb! :) 
Något speciellt minne från 2012? Att vi har tagit oss så långt som vi har gjort. Med tanke på vart vi var i början av det här året så har vi utvecklats enormt tillsammans! 
 
Min tävlingsutrustning?
Hjälm: Lamicell
Skjorta/plastrong: Kyra K och Jacson
Kavaj: Jacson
Ridvantar: Svarta märkeslösa (tror jag?)
Ridbyxor: Rider´s Company
Ridstrumpor: Hv Polo och några andra märken
Ridstövlar: -
Sporrar/sporremmar: med bling ;) 
 
Hästen/ponnyns tävlingsutrustning?
Träns: Hööks "hunter". älskart! 
Pannband: hööks med silverringar 
Schabrak: JW, HV polo, modern horse m.m 
Sadel: Kingston
Stigbyglar: vanliga 
Vilken klubb tävlade du för 2012? Sunnansjö ryttarsällskap
Vilken klubb kommer du tävla för 2013? Vet faktiskt inte än. 
Har du ridit i något lag 2012? 
Ska du rida i något lag 2013? Vet inte, lär väl visa sig
Vilken/vilka tränade du för 2012? John Hickey, Emelie Wester. Provat Åke Person och Kerstin Ahlgren.
Ska du fortsätta med det 2013? Några av dom.
Har du tävlat i någon ny gren 2012? Startat första lokala dressyren. 
Ska du tävla någon ny gren 2013? Tror inte det..
Vad har du för förväntningar på året 2013? Jag hoppas vi kommer utvecklas ännu mer. Komma ut på fler tävlingar och kanske även meetings. Få ännu bättre resultat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0