dålig på rubriker..

 
 
hemma igen efter jobbet. varvar ner med lite ramlösa ananas. jättegott! 
Ska ut till stallet snart. Tänkte rida ut i skogen idag, klättra lite. 
igår hade jag bestämt mig för tömkörning väl i stallet men kom på att jag hade tömkörningstömmarna i transporten som jag lånat ut för första gången, såklart just då.:)
 
 
så det blev lite dressyr istället. Känner vi behöver en tränare att träna för mer och mer nu. tror vi, eller iallafall jag, har hamnat i nån sorts svacka, går inte lika bra som det brukar i dressyren. slarvar jag? rider jag fel eller är det sune som bara jävlas lite med mig? ligger sadeln fel? ja nått är det eller så är det bara en sådan period just nu. 
oavsett vad så har jag tänkt boka tid för en equterapeth snart. som får kolla igenom honom. planen är ju även en ny sadel så fort jag vet vad som blir bestämt med Abbe. men det tar vi då. 
 
Nu är vi inne i oktober. Det betyder en månad med mycket jobb, likaså december. Nu blir det massor av stora festmiddagar och annat. lite lugnare sen i november sen äre julbord, all in! :) 

Är ledig i morgon på dagen så då tänkte jag lägga ner måånga timmar hos min fyrbenat vän.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0