Dagens plan

Först givetvis jobba. Vet inte när ja slutar riktigt.. Nån gång på eftermiddagen säkert. Ska till stallet och rida ut på K, jobba honom lite i låg form. Skulle gissa att han har lite träningsvärk :) tänkte massera honom efter ridningen. Frågade en kompis till mig som är utbildad hästmassör, om lite övningar :)

Har frågat en annan kompis om hon kan hjälpa mig med tömkörningen. Jag känner mig inte så duktig och säker på vad jag kan göra så skulle vara toppen med lite tips å råd :) Hon är super duktig på de! Perfekt med såna kompisar ;)
Vill tömköra Karre för att variera arbetet och främst stärka upp honom. Och Pim för att hon ska få jobba avslappnat med ryggen utan ryttare. Får se om hon kanske kan komma och hjälpa mig :)
Men det blir inte idag.

Longerar nog pimmsan idag.

Sen är de andra vanliga sysslor som sk göras hemma. Fullt upp för de mesta! :)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0