Antar utmaningen :)

Givetvis antar jag utmaningen, får se om jag genomför den imorgon ;)
Idag följer ju Mathilda med till stallet. Cassi följer också med ut och rider. Det blir toppen :D

Jag har ju lovat er att berätta mer ingående om vad jag gjorde igår när jag tränade i ridhuset, huvudövningen jag jobbade med var 4 stycken bommar på ett voltspår, utplacerade vid "vändpunkterna". Jag skulle jobba honom i galopp på detta voltspår givetvis i båda varven. Det var ganska jobbigt för honom , han har inte jätte stark galopp så därför försöker jag verkligen att jobba med det nu. Jag hade även ett rättuppstående för att han skulle få göra något annat också. Vill inte tjata och tråka ut honom.

Jag är nöjd med honom, han kämpade på riktigt bra! :) älskade häst! <3

Nej nu väntar stallet :)
Håll utkik på bloggen ikväll... Det kan dyka upp något spännande! ;)

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0