På jakt efter RÄTT träns..

Jag skulle behöva ett nytt ljusbrunt träns.. Det måste vara ljusbrunt för hoppsadeln är det nämligen. Dedt tränset jag har nu börjar bli slitet, speciellt tyglarna. visserligen går det väl att byta bara dom, men skulle kännas bäst och säkrast att ha helt nytt.
 
Sist jag var på jakt efter ett passande träns så va jag nära på att ge upp. Det är faktiskt inte det lättaste. Kollade på hööks och på Till häst sist ja va i Örebro, men ingen av dom hade något i rätt färg.
 
Kanske någon av er som vet vars det kan finnas? :)
 
Så här ser iaf sadeln ut, lite orättvis bild men ljus är den iaf.
 
 
 
   / Em

Kommentarer
Postat av: Alva

Fin blogg!! :)
Om du vill så får du jättegärna kola in min hästblogg och lämna många kommentarer! ;) Hoppas du gillar den och fortsätter läsa :)

2012-11-23 @ 10:02:32
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0