Funderingar om företaget..

Jag har under en längre tid gått och funderat på hur jag ska göra med mitt företag.antingen lägga ner det, lägga det "på hyllan" ett tag, eller så måste jag försöka utveckla det nu när jag flyttat. Det kanske finns dom här ikring som är intresserade av att rida för mig eller behöver hjälp att rida sina hästar. Jag vill ju helst inte lägga ner det eftersom det  är så himla kul att hålla i träningar. Det är verkligen något som jag trivs med, och dessutom ger det mig extra energi!
 
 
Som ni hör så lutar det åt att jag börjar söka efter nya elever. Frågan är bara hur jag ska marknadsföra mitt företag. Jag har lite att klura på. Allt vore så mycket neklare om jag hade eget stall med ridbana så att jag även kunde ha träningar på hemmaplan. Det är ju inte alltid som det finns ridbana där hästarna finns. I framtiden hoppas jag kunna ha det.
 
Sen kanske inte utbudet av elever är så stort här ikring så jag vet inte hur svårt det kan vara..
Funderingarna rullar vidare.
 
 
   / Em

Kommentarer
Postat av: elina

ut å visa vilken fantastisk tränare du är :D sätt upp reklam på ridskolor/ridhus i affärer, ha ett prova på pris!!! I know you can do it <3<3<3

2012-11-23 @ 19:13:41
URL: http://elinavscisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0