Ensam å Sur

På grund av bilens krångel kom jag aldrig iväg till Stockholm :( När däcket var lagat så var jag 2 timmar efter i tidsplanen. Vilket betydde att det inte fanns en chans att jag skulle hinna. Så nu sitter jag här. Lite sur och besviken. Stoffe jobbar så är ensam dessutom. Eller ja, gosiga Nellie är här också. Har tändt massvis med ljus och eldat som en mupp så man kan inte klaga på att de är kallt inne iallafall!
 
Funderade på att laga mat , men ja vet inte om ja är hungrig =/ Väntar nog på Stoffe istället. Är lättare att äta tillsammans än själv.
 
Tröstade mig med en monster, men den har tagit slut. Nåväl ingen ide att deppa ner sig i det, hoppas att Malin & Elina har en superkul kväll ! Önskar ju verkligen att jag kunnat vara där med dom <3
 
 
Hoppas att Stoffe kommer hem snart så jag får hålla om honom ordentligt. Imorgon ska jag ta ut hästarna och förbereda lite också. Har en hel del att stå i faktiskt =/
 
 
 
         / Em
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Superfin blogg, kika gärna in på våran och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om den :D

2012-11-30 @ 20:19:23
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0