Björnpälsen..

Sommar. Utetävlingar. Sol. Längtar. Saknar. 
 
 
kom på mig själv att ett konditionspass inte var så bra inplanerat. så det blev en tur med trav o galopp längs en grusväg. kuul tyckte sune, likaså jag. :) 
då han väldigt lätt blir svettig i hans björnpäls så är det inte kul att ställa ut han i hagen efteråt. jobbar hellre mer med han om han ska in efteråt, men så var inte fallet idag. 
 
 
vet inte om jag ska klippa han nu eller i slutet av december. då han ska få gå lite lugnare i december så kanske han vill ha pälsen kvar då. hm.. klurigt, hur skulle ni ha gjort?? 
klippas ska han göras iallafall, frågan är när.. 
 
nu ska jag ta tag i lite städning här hemma. Sen blir det jobb! Ha de bra! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipp nu innan det blir jättekallt, så kanske han fått lite päls tills det blir kallt.

2012-11-28 @ 13:16:28
Postat av: Anonym

Vad klipper du med för maskin? Klipper du själv?

2012-11-28 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0