Vilken vecka..

Och nu snöar det dessutom! Ursh säger jag.. =( Vill inte ha mera snö och speciellt inte nu när ja har ett nattskift kvar :P Det kan ju bli väldigt spännande.. =O

Kan iallafall meddela att alla hästarna mår bra och det gör jag också, helgen närmar sig och det känns väldans skönt ;D


Snart får lille Frodo flytta för en period till en by som ligger granne med min by skulle man kunna säga :) Jag hoppas att han kommer sköta sig, den lille lurven ;) Men det borde inte vara några problem. Han är ju himla okomplicerad lillen. Trolgen blir det på fredag som vi byter, eller kanske på lrödag. Det visar sig (:

På fredag eftermiddag har jag hoppträning i Pärlby! Ska bli kul! Stod och klurade lite på vad jag skulle hitta på för bana när jag stod och mockade idag (: Det blir nog alla tiders!

På lördag eftermiddag ska jag åka med Karetino till Räfsnäs, dom har en klubbtävling i hoppning så ska dit och skutta en 90 bana :) Bara som ren träning. Får se hur det går (;


Älskade lilla häst <3

Nu ska jag snart åka och hämta en pall spån och foder åt pollarna :) I snö ovädret! Tur de inte är så långt jag ska åka.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0