Tvilling på knoppen..

Igår var en dag fylld med allt möjligt =P Först var det jobb från morgon till eftermiddag (eller ja.. jobb å jobb. Man kan ju kanske kalla de lite vad man vill haha) sen när jag kom hem hämtade jag Ayla och åkte till veterinären. Hon har haft en knöl mitt på huvudet ända sen hon var liten, vet har kollat på den förut och sagt att det inte varit något fara.. Men nu hade den blivit lite stötrre och de va ingen päls på den.. =/ Så vi tyckte det var bäst att kolla upp saken. sagt och gjort..

Dock var det ingen fara över huvudtaget :) Det är typ hennes "tvilling" som hon har på huvudet =P En vätskefylld knöl som de kan vara lite hår å tänder i typ.. nå sånt! Hel skumt, men i vilket fall som helst inget farligt :) Växer den mera och hin blir störd av den får vi skära bort den, men det behövs inte för tillfället (:


Fröken Ayla :) Det är inte knölen på huvudet man ser utan svanstippen haha :)

Efter veterinärbesöket var det dags för styrelsemöte :) Vi planerade lite aktiviteter vi ska ha under året bland annat :) Lika trevligt som alltid! :D

Alla hästarna fick vila idag eftersom jag inte hade någon mer tid kvar av dagen efter mötet =P Tackar bästa
Elina för hjälpen i stallet! <3



Kommentarer
Postat av: Nora Forsberg

Sv: Haha, gick faktiskt rätt så bra! ;)

2012-03-20 @ 20:11:29
URL: http://norafforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0