Tävlingssugen

Då vi sätter igång med laget redan första planerade tävlingen(falu ridklubb), så kanske det vore bra att åka ut och skutta en 90-bana innan.

Falu Ryttarsällskap har ju lokal och regional nästa helg. lokal på lördagen. Vore ju superbra att åka dit och hoppa 90.

Men.. Varken betalt in licensen på mig eller Sune, Inte heller medlemsavgiften på den klubb jag tänker tävla för. Så får se hur jag gör. Om jag ens är ledig. och anmälningstiden går ut i morgon. 

Annars så har Älvdalen tävling helgen innan Falu Ridklubb, får ta den annars då? Är ju en jävla bit och åka men..:) 



Bra sugen på att ge mig ut med Mr S och tävla. :) 
På onsdag blir det iallafall hoppträning! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0