Supernöjd över hoppträningen

Så nöjd med träningen idag! 
Han har sett framsteg på oss och det gör mig så glad! 
Gick mycket bättre än förra gången. 
Fick Sune mycket mer lugnare och samlad. Ramade in honom bättre och jag red mycket bättre! :) 

Nöjd över träningen, grymt kul och åka ut och hoppa ordentligt. :) Och rätt som det är så är nog tävlingssäsongen snart här. ;) 

Tusen tack Elin, Maja och Sara för hjälpen! Härligt gäng!










Maja hade kameran med sig så kommer förhoppnignsvis upp lite här senare. Film från banhoppningen givetvis ;) 



Godnatt på er! 
Imorgon hör ni inte av mig på hela dagen. 
Utsläpp av hästarna, jobb, stallet mocka och skritta ut, sen jobb igen. Så jag behöver iallafall inte bli sysslolös. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0