Studsträning

Hemma efter andra passet i stallet. 
Hoppade ju i Lisselhaga ridhus, tillsammans med en till. träning för Emelie.

Ida blev det tre studs sen två galoppsprång och en oxer. 
Första gången jag hoppade studs med Sune. Och de gick bra tillslut, haha. en vända tog han två(!) hinder i ett språng. knäpphäst. Fick jobba mycket med att vara lugn själv för han vart väldigt pigg och upp i varv. de va ju skitkul ju tyckte han! ;) 

Men jag är nöjd. fick riktigt fina serier i slutet. och fick känna känslan och lägga den på minnet hur jag ska sitta perfekt. det blir det och jobba mer på. 
som högst tror jag vi hoppade 1,10m. 

Svettig häst, nöjt ekipage. :) 

Emelie har lite bilder på kameran sen som förmodligen kommer dyka upp här senare. :) 




Och SÅ GLAD över lastingen! Emelie började lasta ensam när vi skulle dit. han gick in o sådär, jättebra. så ja skyndade mej dit för o stänga efter dom, så kommer emelie också bak. jag blev så paff för jag trodde hon stod vid sune. haha framsteg, han kan stå still där inne själv. 
Sen när vi lasta av hemma igen så fick han backa ut själv. han gjorde de lugnt och jag blev så glad! :D 
lastvänliga sune <3 
Som knappt hade åkt transport innan jag skaffade honom. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0