stora problem..

Då jag fick tid över i stallet så passade jag på att göra rent tränset och förbygeln inför hoppträningen på onsdag. 
Red med ett annat träns idag och blir även så i morgon.
Så har bara sadeln kvar, byta schabrak och packa i det som ska med. väl förberedd och redo för en "ynka" träning. laddad som tusan. :) 
Jag tycker det är rätt så viktigt att man ska se bra ut och vara ren även på träning. Det blir mycket roligare och det ser nog mer seriöst ut.
hur gör ni inför era träningar?



Inte bestämmt mig vilket schabrak jag ska ha än. *i-landsproblem*
Har ju ett nytt som jag faktiskt inte visat för er än. oh mygod! 
Inget märkvärdigt. ett svart med vitt kantband. passande min svarta luva som jag haft länge. :) 
Eller så det gröna schabraket. Vill ju ha luvan till MEN den ska jag ju sy in öronen på då dom var för stora.. nån gång...(?)

Spänningen är olidlig. vilket blir det !?



Såhär kan vi ju inte gå.. skämmit..;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0