Snart sängdags (:

Det har varit långa dagar känns det som.. Jag tror jag lyckats skrämma bort febern ^^ *lycka* Jag har verkligen vilat massor och druckit vatten, ätit glass och ipren =P Det verkar ha gjort susen! :)

Igår hade jag dressyrträning, gick bra :) Roligt var det med hela 7 stycken ekipage ;D Idag var det istället hoppträning på shemat och då var det 5 ekipage för träning :) Gick bra det också, är så kul att se framsteg hos häst och ryttare! :) Är jätte tacksam att just jag får ta del av det och följa med vägen framåt :) Sen går det ju inte bra för alla varje gång, det är ju så det är med ridningen, ibland backar man bakåt men sen skuttar man framåt igen ;)


Har iaf ridit Karre idag. Hovis va här igår och slog på Karre skon igen (: Så nu hoppas jag att den ska sitta ett tag igen!
Han kändes ganska bra idag :) Förväntade mig en väldigt pigg häst eftersom att han vilat pga skon och att ja varit sjuk, men det gick bra ^^ Övade lite galoppfattningar och avbrott. duktig polle <3

Imorgon blir det att packa och fixa allt för att åka på träning på eftermiddagen :) Ska försöka göra lite tidsinställda inlägg iaf. karre ska få sova kvar i Rättvik lördag till söndag :) Vart såå glad när jag fick veta att det fanns en box över som jag kunde hyra! Känns väldigt skönt att slippa köra honom fram och tillbaka när det hamnar om så få timmar mellan :)


Hoppas både du och jag sköter oss imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0