Skämms..

Fy på mig osm inte bloggat ändå sen i tisdags! ojoj nästan en hel vecka sen.. =P Det måste bero på den härliga våren som är här som gör att jag mest befinner mig utomhus och inte riktigt tar mig tiden och sätter mig vid datorn. Ber om ursäkt för detta och kan istället ge er en snabb resume av veckan som gått :)

Onsdag, hoppträning med älskade Karre som bara blir bättre och bättre ;D Avslutade träningen med att hoppa bana på 1m och det kändes mkt bra! SÅ lycklig över min fina häst<3
Torsdag, sista jobbdagen för veckan *tjoohoo*! Väl hemma så var det uteritt som stod på shemat ;)

Fredag, ledig dag alltså *gillamassor* förmiddagen började med stallskötsel och uteritt på karre tillsammans med Elina. Sen hoppade jag Pim hemma samtidigt som denise hoppade Coccos och Annalena hoppade Sillan. :) Det har torkat upp på ridbanan nu så det är perfekt att rida där ;) Jag och Pim skuttade över 130 som ingenting! Elina har film på det så det kommer nog så småningom ;) bästaste Pimmsan <3

I fredags var det även med ett reportage i tidningen om mig och mitt företag bland annat :) Som syster visade ;) <3

Lördags , Tillsammans med Team Ö-V åkte vi till Strömsholm på lite studie besök och därefter åkte vi ner till Västerås :) Gick på hööks bland annat och även lite andra affärer ;) Det var riktigt skoj att få komma iväg med det härliga gänget! Synd att inte all kunde följa med bara. Tänkte ja ska ta lite bilder på allt ja köpte, de va bla ett pannband,schabrak,luva,stigläder,borstar å jaa de va massor med smått å gott jag behövde (:
Avslutade lördagen med årets första grillning! ;) mums!

Söndag, idag alltså.. I förmiddags var jag och Elina ut (igen.. värst va rider ut ;) ) i skogen. Skuttade även över två hinder vi byggde upp. Skoj! Sen efter lunch red jag ut på Pim tillsammans m Denise & Coccos och Annalena & Sillan :) Vi undersökte en ny liten väg som faktiskt funkade att rida på :) Dock får man gå över två broar med det gick så bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0