Planerna inför helgen

Snart är det helg igen, det går faktiskt fort. 
Nästa fredag är det lön igen, jag klagar inte. 

Jag jobbar lördag eftermiddag/kväll, annars så tänkte jag..
- Ha en lugn fredagskväll, hälsa på några goda vänner kanske.
- Fått på Sune en sko tills dess, helst i morgon! 
- Hopp/markarbetsträna på Söndag för Emelie. det ska blir kul!:) länge sedan. 
- Byta till andra boxen. 


Så typiskt att skon skulle lossna, men det händer väl de å nån gång. 
Har så mycket träningar och olika övningar jag vill jobba med! :) 

Visst är det roligt när man får inspiration och träningssug av när man kollar på andras träningar, tidningar, bloggar m.m? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0