Nu åker vi :)

-Tidsinställt inlägg-

Nu ska pollehäst vara lastad och alla grejer inpackade och så far vi mot Rättvik :) Annalena följer med och hjälper mig :D Hoppas att detta är bra nu och att det ger mkt! :)
Får se vad klockan blir innan jag är hemma om jag kommer kunna blogga något ikväll :P chansen e inte jättestor.. kanske inte blir förens på söndag kväll isf. Nåväl det visar sig :)

Kommer kännas lite tokigt att lämna Karre i Rättvik men ändå skönt för honom att slippa åka så långt ju :) Tror det tar ungefär 2-2,5 timme att åka enkel väg.



Håll tummen att det går bra för oss idag :) Och även imorgon såklart ;)

Känner mig riktigt taggad och lite nervös också faktiskt haha!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0