Konsumerat..Konserverat..

...Komposterat!

Det var ordet ja försökte komma på när jag såg johans knöliga kvitton i plånboken. dom va så slitna så texten syntes knappt.  fick mig ett gott skratt åt mig själv iallafall, haha! 


fick nå spel i huvudet när ja kom hem från jobbet så jag slog på musik och började städa hela lägenheten, märkte att de va riktigt kul och dammsuga när man sjunger och dansar till rockabilly. haha måste sett sjukt fult ut. 
blev ju fint och skönt o ha de nystädat :) 

drog till stallet och fixade allting, tog bort dom flesta vintertäckena, och fixade ordning i garderoben lite ill. lusten till o rida försvann, synd nog. har lite dåligt samvete för de nu, får ta igen det i morgon. :) 

Nu har jag fått bilderna o filmerna av maja, tack! :D 
så dom dyker väl upp...;) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0