Konditionspass på travbanan

jajamensan! Idag red jag tillsammans med Maja till Travbanan i Romme. Blev en långvända, perfekt när det är helg. 

red på travslingan och sen på raksträckan som går bredvid riksvägen där, och oj vad det var kul! 
Sune fick galoppera på så pass mycket som man ville, dock satt jag gränsen så han fortfarande var kontrollerbar. 
jag måste erkänna att man blev slut, haha. speciellt när jag är lite sjuk och inte den bästa halsen så va lite tungt och andas. ;) 
svettig och nöjd häst o ryttare. Det där blir flera gånger! :) 




Ja just det, lovade ju bild o film från john-träningen. de kommer!.. ;) 




Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ska skynda mig med bilderna!;-)

2012-03-12 @ 21:10:39
URL: http://lerbackenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0